.jpg)
Mikrofiltracja oleju hydraulicznego
Budowa, każdego pojazdu terminalowego oparta jest na wykorzystaniu pracy systemów hydraulicznych. Poprzez zastosowanie różnego rodzaju pomp, rozdzielaczy, hydro-motorów i elektrozaworów, uzyskujemy płynne sterowanie napędem takiego pojazdu (np. Kamag) oraz sterowanie funkcjami udźwigu platformy, siedziska sprzęgu z naczepę do wspomagania kolumny kierowniczej. Zasilanie siłowników hydraulicznych olejem wymaga często uzyskania ciśnień w układzie od 200 do 450 atm. Jednym z najważniejszych elementów tej układanki jest olej hydrauliczny, od którego stanu i jakości zależy żywotność wszystkich podzespołów. Dlatego zakupiliśmy odpowiedni agregat, który pozwala nam należycie zadbać o cały układ hydrauliczny, filtrując olej wraz z wymianą filtra w układzie, eliminujemy zbędne, dodatkowe koszty które mogą powstać w razie uszkodzeń powstałych zanieczyszczeniem i złą jakością oleju.
Filtracja pozwala na:
- wydłużyć interwały wymiany oleju nawet 10 krotnie,
- usunąć wszystkie zanieczyszczenia >1qm, znajdujące się w układzie,
- usunąć 99,95% wody z układów,
- zachowuje uszlachetniacze zawarte w oleju,
- przy okazji dbamy i chronimy środowisko naturalne.
.jpg)